Ciekawe treści

treści na stronęW przypadku pewnych form działalności może się wydawać, że stworzenie dobrej treści jest szczególnie trudne i stanowi duże wyzwanie. Nigdy jednak nie można mówić, że to niemożliwe, nawet jeśli promowana marka może wydawać się nudna. Gdy oglądamy filmy dla dzieci możemy zobaczyć, że bohaterowie dzielą są na dwie grupy. Pierwsza to ta, w której znajdują się postacie ładne, atrakcyjne, popularne. Mówi się o nich że są cool i kojarzą się zawsze bardzo pozytywnie. Druga grupa to bohaterowie często ze złej strony mocy, których nikt nie zauważa, są mało urodziwi i nudnie. Takie mogą być również marki, które chcemy wypromować. W filmach dla dzieci często ta druga grupa bohaterów ulega nagłej przemianie. I podobnie musimy my zrobić ze swoją marką. Jest to pewne porównanie, które jest nieco przerysowane, ale wyraźnie pokazuje jak powinniśmy zagrać, by stworzyć coś doskonałego nawet z marki, która może się wydawać nudna. Tak naprawdę wystarczy przygotować nowe opakowanie dla nudnej marki, by stała się ona zauważalna.

W pewnym sensie można mówić o tym, ze ten dobry content może stać się nowym opakowaniem dla marki i zbuduje jej silną pozycję. Obecnie Content marketing to wielka siła, która ciągle się rozwija. Jest on bardzo skuteczny i dlatego tak wiele firm z niego korzysta. Również w naszym kraju coraz bardziej zauważa się jego siłę i ludzie chętnie z niego korzystają. Magia treści nie powinna być dla nas czymś niedostępnym i niemożliwym do wykorzystania. Trzeba pamiętać, że do swojej branży możemy dopasować również dobre treści nawet jeśli jest ona nudna. Trzeba unikać przekonania, że są marki, dla których nie da się tworzyć dobrego content marketingu. Jest to bowiem błędne przekonanie. Można dla dobrych pozycjonerów właśnie wyzwaniem jest stworzenie fajnej treści dla marki, która wydaje się być nudna. Trudny temat budzi niestandardowe myślenie i może rozwijać osobę, która zajmuje się takimi działaniami.

marketing internetowyNajwięksi specjaliści od internetowego marketingu, do których zalicza się oczywiście Neil Patel uważają, że pojęcie nudnej branży tak naprawdę nie istnieje i nie można o takim pojęciu mówić. Według niego to twórcy treści są mało kreatywni i tym samym nie tworzą dobrej treści dla danej marki. Wielu specjalistów uważa, że właśnie przy takich branżach, które budzą duże wyzwanie pracuje się najlepiej. Można bowiem sprawdzić swoje możliwości i nauczyć się bardzo wiele. Można powiedzieć, że są marki, które tylko na pierwszy rzut oka wydają się być nudne. Gdy zaczniemy jednak pracować nad contentem dla takich marek może się okazać, że będzie to naprawdę fascynujące zdanie, które pozwoli nam sprawdzić się jako twórcom dobrych treści.